I libri della memoria: Intavolatura de viola EU - ama-sma
Eduki publikatzailea
I libri della memoria: Intavolatura de viola
Isabel Villanueva, biola-jotzailea
ALDAKETA: azkenean Ariel Abramovichek joko du; eskuzko bihuelarekin.
“I libri della memoria: Intavolatura de viola”
Música para vihuela de mano, entre España e Italia
Francesco Canova da Milano (1497-1543)
Ricercar n.º 84
Fantasia n.º 81
Ricercar n.º 16
Luys de Narváez (h. 1500-1552): Paseávase el rey moro
Giulio Segni da Modena (1498-1561): Ricercar
Francesco Canova da Milano: Ricercar n.º 82
Luys de Narváez: Fantasía del primer tono (Libro II)
Luys de Narváez:
Fantasía del quarto tono
Diferencias sobre Guárdame las Vacas
Luys de Narváez:
Mille regres. La canción del Emperador del quarto tono de Jusquin
Fantasía del primer tono (Libro I)
Luys Milán (h. 1500-h. 1561)
Fantasía y pavana
Alonso Mudarra (h. 1510-1580)
Fantasía por el primer tono
Diferencias sobre Conde Claros
Ariel Abramovichek Marcus Wesche-k (Bremen, Alemania) 2009an eraikitako eta re-n afinatutako bihuela baxu bat jotzen du, bai eta Martin Haycock-ek (Chichester, Ingalaterra) 2011n eraikitako eta sol-en afinatutako bihuela altu bat ere.
Bihuela tresna atsegingarria da, oso delikatua eta teknika zailekoa, eta ebokazioa eta introspekzioa bultzatzen ditu. Italian sortu zen, XV. mendean, eta Espainian berpizkunde garaia izan zuen goreneko aldia: Errege-erregina Katolikoek lautea debekatu zutenez, arabiar jatorrikoa izateagatik, eta inprentaren goraldiaren ondorioz, Espainiako etxe noble gehienetan bihuela espainiar bat zegoen, eta bere burua kultutzat jotzen zuen edonork tablatura irakurtzeko eta instrumentu hori jotzeko gai izan behar zuen.
Abramovichek aurkezten duen programan, Urrezko Mendeko piezarik adierazgarrienetako batzuk entzungo ditugu. San Vicentejoko baselizaren tamaina txikiak Espainiako XVI. mendeko nobleen aretoetan bizi ziren plazer eta begiespen une horietako batera eramango gaitu.
EZ GALDU
Irailak 9, larunbata
- 18.30
- 19.40
Sortzez Garbiaren baseliza
SAN VICENTEJO (TREVIÑU)